دریافت(پست مستقیم در کشورهای آسیایی)

حجم فایل : 416.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 41 1 بسمه تعالی 2 بانکهای اطلاعاتی بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری تایلند 3 ارتقاء کیفیت و قابلیت بانک های اطلاعاتی بازاریابی همزمان با ارائه برنامه ای منسجم برای پست مستقیم یک فرصت تجاریپست مستقیم در کشورهای آسیایی||سی پی50685246|cpi1699565|
هم اکنون فایل با موضوع پست مستقیم در کشورهای آسیایی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

حجم فایل : 416.8 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 41
1 بسمه تعالی 2 بانکهای اطلاعاتی بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری تایلند 3 ارتقاء کیفیت و قابلیت بانک های اطلاعاتی بازاریابی همزمان با ارائه برنامه ای منسجم برای پست مستقیم یک فرصت تجاری عالی برای شرکت های پست محسوب می گردد .
بنابراین با پست مستقیم پیشرفته ، می توان یک جریان درآمد زا ایجاد نموده ، ترافیک پستی و سوددهی را افزایش و هزینه های ارسال مجدد مرسولات را بطور چشمگیری کاهش داد. همانگونه که سایر شرکتهای پستی ، پست مستقیم را توسعه داده و نتایج خوبی بدست آورده اند. هدف از ارائه این گزارش 4 تعاریفی برای آشنایی بیشتر با پست مستقیم


بازاریابی مستقیم سیستم بازاریابی تعاملی (یک به یک) است که با استفاده از رسانه های تبلیغاتی موجب تولید پاسخ یا معامله قابل اندازه گیری می شود .
پست مستقیم یک کانال رسانه ای است که پیامها را به شخص یا یک شرکت هدف گیری شده بصورت قابل ارزیابی ارسال می کند (به عبارت دیگر یک پاسخ یا یک عمل قابل اندازه گیری را متعاقب ارسال پیام ایجاد میکند .)

ادامه 5
برقراری ارتباط با مشتری

عبارتست از فن مدیریت ارتباط با مشتری و حفظ ارتباط صمیمی با مصرف کننده که درنتیجه ، وفاداری مشتری در طولانی مدت را در بر دارد لذا این مسئله دارای ارزش بوده و باعث افزایش درآمد بازاریابی مستقیم میگردد . ادامه 6 پایگاه اطلاعاتی

( بانک اطلاعاتی ) یک موتوری است که بطور اتوماتیک بسیاری از فرآیندهای مورد نیاز در ساختار رکوردی مانند طبقه بندی ، قطعه بندی ، گزارش گیری و ... را مدیریت نموده و همچنین تغییرات در رفتار مشتری را اندازه گیری می نماید .


قابلیت یا کیفیت داده ( جامعیت بانک های اطلاعاتی )

بدین معنی که بانک اطلاعاتی جامع ، کافی و صحیح بوده و توانایی انجام عملیات ارتباطات بازاریابی را داشته باشد . ادامه 7 (Above the line) ATL

رسانه ای که برای دیدن یا شنیدن آن در یک دوره باید هزینه پرداخته شود
مانند تلویزیون ، روزنامه ، مجله ، رادیو ، بیلبورد و غیره...


(Below the line) BTL

ارتباطات یک به یک ، کسب و کار به کسب و کار (B to B) و
کسب وکار به مشتری (B to C) و بالعکس

مانند DM : ، email یا e- dm و SMS و junk mail 8 نگاهی به پست مستقیم در کشورهای آسیا و اقیانوسیه


کشورهای آسیا و اقیانوسیه به لحاظ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با یکدیگر متفاوت هستند . محدوده جمعیت این کشورها شامل پرجمعیت ترین کشور دنیا و کشوری با کمتر از یک میلیون جمعیت است .
این کشورها از لحاظ سرانه تولید ناخالص ملی همگن و یکنواخت نیستند بنحویکه پهنای سرانه تولید ناخالص ملی از کمینه 1000 تا بیشینه 30،000 د...